تغییرکاربری اراضی مزوروعی وکشاورزی را فرماندارشهرستان جوین شهرنقاب اغاز کرد !!!!!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی


متاسفانه درشهرستان جوین دروغ گویی ، نشراکاذیب ، و تهمت ومهتمر اغواء افکار عمومی به یک روند عادی تبدیل شده است و همه دستگاههای امنیتی ونظارتی گویی که مرده اند واین شرایط را درک نمی کنند!!!!

چرا باید یک فرماندار انچه را که خود انجام می دهد برای دیگران جرم بداند ، چرا فرماندار انچه که می گویید کمترین تقید را به ان ندارد و چرا فرماندار اینهمه توهم زا سخن می گوید اینها قسمتی از شرایط جوین وشهرنقاب است که متاسفانه این مسئولان به همین سبک افکار عمومی را به خواب خرگوشی برده اند

فرماندار در اولین اقدامش خود به اراضی کلاته که خارج از محدوده بود پناه برد علارغم مخالفت اینجانب که در پنج نقطه زمین پیشنهاد کرده بودم که در حریم قانونی بود ولی فرماندار اولین خلافکاراین موضوع شد و برای سایت فرمانداری به اراضی مزورعی و اتفاقا خارج از محدوده کلاته رفت !!!! وحال زنگ خطر را برای دیگران که مشخص نیست طرف خطاب چه کسی است به صدا درمی اورند ، آیا یک فرد به تنهایی می تواند تغییرکاربری اراضی کشاورزی را ایجاد کند !!!!!

فرماندار جوین متاسفانه خود کمترین تقید را به حرفهای خود دارد و مردم را انچنان کر وکور گیر اورد که به راحتی به اغواء وفریب افکار عمومی می پردازد مثل سوء استفاده مسئولان پروازی از بیت المال و ساکن بودن انها در سایر شهرستانها ، فرماندار یا بسیار ضعیف است که کسی توجهی به حرف اوندارد ویا خود با این گونه مسئولان تبانی می کند وخود رجز قانون سرمی دهد ودر جمع معلمان می گوید که اگر درمسیر تردد بمیرید من در مراسم کفن ودفن شما حاضر نمی شوم !!! فرماندارمی داند که درجمع معلمان کسی نیست که بگوید که این حرف را چرا برای کسانی که با اتومبیل دولتی با تاخیر وتعجیل حضور پیدا می کنند نمی زنید !!!

بهرحال این فرمانداری است که ادعای خدمت دارد ولی خدمتی همراه با اغواء وگمراهی !!!! حیف دولتی چون دولت احمدی نژاد که چنین افرادی را در پیکره خود دارد!!؟؟؟





:: بازدید از این مطلب : 1024
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 5 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: